Ik heb me uitgeschreven, maar ik blijf betalen. Hoe kan dat?
π¬ Hier kunnen een aantal redenen voor zijn:
Je hebt je profiel opgeschort. Het opschorten van je profiel betekent niet dat de verlenging van je membership is stopgezet. Je membership blijft actief en wordt ook steeds vernieuwd totdat je het stopzet.
Je opzegging is niet goed verwerkt. Als je geen bevestigingsmail hebt ontvangen, is dit waarschijnlijk de reden.
β Probeer het opnieuw of neem contact op met ons Customer Care-team π.
Je hebt nog een ander profiel. Bijvoorbeeld bij onze collega's van Lexamore
Waarom zijn er meerdere betalingen afgeschreven?
Dit kan gebeuren afhankelijk van de membership-pakketten en -opties die je hebt afgenomen. We bieden verschillende opties aan om je zoekopdrachten en communicatie te personaliseren en te verbeteren.
β Bij twijfels over je betalingen kun je de informatie over je membership en je betalingen bekijken door op een computer in te loggen en naar Mijn accountinstellingen te gaan.
Op de computer: klik hier.
Op mobiel: klik hier.