Online hulp Alle antwoorden op jouw vragen
FAQ
Categorieën Meestgestelde vragen
Categorieën
Meestgestelde vragen
Terug

Ik wil mijn membership stopzetten. Hoe kan ik dat doen?

We hopen dat je een goede reden hebt om ons te verlaten!
Als dat het geval is, wil je dan je verhaal achterlaten? Klik hier.

Goed, om terug te komen op je vraag 😊


Vanaf een computer:

  • Log vanaf een computer in op je account
  • Ga naar Mijn accountinstellingen > Mijn membership en zet het automatisch verlengen stop.
    Of klik hier.

! Als je hebt gekozen voor een betaling in delen zijn er mogelijk nog termijnen die je moet betalen.


Vanaf de mobiele site:

  • Log vanaf je mobiele telefoon in op je account.
  • Ga naar Ik > Instellingen ⚙️ > Mijn membership > Je membership beheren en zet het automatisch verlengen uit.
    Of klik hier.

! Als je hebt gekozen voor een betaling in delen zijn er mogelijk nog termijnen die je moet betalen.


Vanuit een app:

  • Als je een membership wilt opzeggen dat je rechtstreeks bij Lexa hebt gekocht, moet je inloggen vanaf een computer.


Aankopen via onze iPhone-app:

  • Open de Instellingen-app > Tik op je naam > Tik op Abonnementen > Tik op het abonnement dat je wilt beheren > Zeg abonnement op
Is dit een antwoord op jouw vraag?
Ja Nee
Bedankt voor je bezoek aan onze Online help pagina. Veel plezier op de site!

Neem contact op met het Customer Care Team voor een antwoord op jouw vraag.