Online hulpAlle antwoorden op jouw vragen
FAQ
Categorieën Meestgestelde vragen
Categorieën
Meestgestelde vragen
Terug

Ik heb al betaald voor een membership. Waarom word ik dan nog gevraagd om member te worden?

😬 Dat gebeurt soms. Er kunnen verschillende redenen voor zijn:

Je betaling is niet verwerkt

  • Controleer of je een bevestigingsmail van je betaling hebt gekregen. Heb je deze niet ontvangen? Probeer het dan opnieuw.

Je hebt via een ander profiel betaald (wat betekent dat je per ongeluk meer dan één account bij ons hebt)

  • Log eens opnieuw in met het e-mailadres waarop je de bevestigingsmail hebt ontvangen.
  • Neem contact op met de Customer Care 💌 als het je niet lukt

Is dit een antwoord op jouw vraag?
Ja Nee
Bedankt voor je bezoek aan onze Online help pagina. Veel plezier op de site!

Indien je nog steeds contact wenst met het customer care team,
klik dan hieronder.