Online hulpAlle antwoorden op jouw vragen
FAQ
Categorieën Meestgestelde vragen
Categorieën
Meestgestelde vragen
Terug

Hoe verwijder ik een gehackt profiel?

Mijn account is mogelijk gehackt 🚨, wat moet ik nu doen?


Als je nog kunt inloggen op je account:

  • Wijzig je wachtwoord meteen.
    Op de computer: klik hier.
    Op mobiel: klik hier.
  • Log vervolgens uit en log opnieuw in vanaf elk apparaat dat aan je account is gekoppeld.

➔  We raden je aan om het wachtwoord van je e-mailaccount ook te wijzigen.


Als je niet meer kunt inloggen op je account:

  • Neem contact op met de Customer Care 💌 zodat wij het account voor je kunnen sluiten.
  • Als je een membership hebt, kunnen we dit overzetten naar een nieuw account. Neem contact met ons op met je oude schermnaam en je nieuwe klantnummer. Dit nummer vind je in het gedeelte Mijn accountinstellingen.


Tips om je account te beveiligen

  • Kies een complex wachtwoord met minimaal één letter, één cijfer en één speciaal teken.
  • Log altijd uit bij Lexa als je een gedeelde computer gebruikt.
  • Stuur nooit e-mails door die je van ons krijgt en deel deze niet met anderen.

En onthoud: jouw veiligheid is onze topprioriteit. Als je ergens geen goed gevoel over hebt: laat het ons weten.

Is dit een antwoord op jouw vraag?
Ja Nee
Bedankt voor je bezoek aan onze Online help pagina. Veel plezier op de site!

Indien je nog steeds contact wenst met het customer care team,
klik dan hieronder.