Online hulpAlle antwoorden op jouw vragen
FAQ
Categorieën Meestgestelde vragen
Categorieën
Meestgestelde vragen
Terug

Waarom we delen binnen onze Match Group-bedrijven

Ter ondersteuning van de dagelijkse zakelijke en technische activiteiten

Het exploiteren van onze dienst omvat veel dagelijkse zakelijke en technische activiteiten, waaronder het veilig bewaren van gegevens, het bieden van goede klantenservice, het uitvoeren van reclame- en marketingcampagnes, het begrijpen wat gebruikers wel en niet leuk vinden aan onze diensten zodat we ze beter kunnen maken, het uitvoeren van onderzoek en ontwikkeling, het faciliteren van betalingen, het beheren van inkomsten en boekhouding, het bestrijden van spam, misbruik, fraude en soortgelijk schadelijk gedrag, juridische ondersteuning, en meer. We delen informatie over jou met aangesloten bedrijven van de Match Group zodat zij ons kunnen helpen bij het uitvoeren van sommige van deze dagelijkse werkzaamheden als onze dienstverleners.

Om jou en anderen veilig te houden

We delen en ontvangen informatie over jou met/door bedrijven van de Match Group om ons te helpen jou veilig te houden. Dit stelt ons in staat om dingen te doen zoals:

  • Onderzoeken, identificeren en actie ondernemen tegen (bijv. het verbannen van) nepaccounts, spam, misbruik, fraude en andere overtredingen binnen de Match Group-diensten.
  • Identificeren en bestrijden van mogelijke discriminatie of vooringenomenheid, door het verbeteren van ons vermogen om het design en gebruik van diensten van Match Group te controleren op discriminerende of discriminerende activiteiten.
  • Samen te werken met wetshandhavers wanneer we zaken vermoeden als fraude of schadelijke of illegale activiteiten, of om de dood of dreigend lichamelijk letsel te helpen voorkomen.

Om functies te bieden in alle diensten van Match Group

Afhankelijk van de dienst die je gebruikt en het land waarin je je bevindt, kunnen we bepaalde functies aanbieden waarbij andere merken van Match Group betrokken zijn. Om je kansen op het opbouwen van belangrijke connecties met anderen te verbeteren, kunnen we bijvoorbeeld je profiel op andere Match Group-services tonen of je laten profiteren van andere platformoverschrijdende functionaliteiten. We zullen uiteraard de toepasselijke wetgeving naleven en je, waar relevant, op de hoogte stellen van een dergelijke mogelijkheid en je de mogelijkheid bieden om hiermee in te stemmen of deze te weigeren.

Om te begrijpen hoe mensen diensten van Match Group gebruiken

Het delen van informatie helpt ons te begrijpen hoe mensen Match Group-diensten gebruiken, bijvoorbeeld door nauwkeuriger het aantal unieke geregistreerde, actieve of betaalde gebruikers van Match Group-diensten te tellen, hoeveel Match Group-services ze gemiddeld gebruiken, hoe mensen van de ene naar de andere gaan en hoe gebruikspatronen kunnen verschillen.

Om onze diensten binnen de Match Group-organisatie te promoten

Inzicht in hoe mensen de diensten van Match Group gebruiken, helpt ons ook bij het identificeren en personaliseren van aanbiedingen voor andere diensten van Match Group waarin mensen mogelijk geïnteresseerd zijn. We kunnen bijvoorbeeld identifiers, profiel- en activiteitsgegevens van onze alleenstaande ouder-, Latino- of LGBTQ+-gebruikers delen, zodat ze aanbiedingen te zien krijgen voor een andere Match Group-dienst waar hun community veel gebruik van maakt.

Is dit een antwoord op jouw vraag?
Ja Nee
Bedankt voor je bezoek aan onze Online help pagina. Veel plezier op de site!

Indien je nog steeds contact wenst met het customer care team,
klik dan hieronder.