Online hulpAlle antwoorden op jouw vragen

BERICHTEN

|

BETALING

|

BEZOEKEN

|

BLACKLIST

|

BOOST

|

CONTROL

|

DATE

|

EVENTS

|

FAVORIETEN

|

FLIRT

|

FOTO

|

INCOGNITO

|

INSCHRIJVEN

|

LEXAMORE

|

MEMBERSHIP

|

PREMIUM

|

PROFIEL

|

SUCCESVERHALEN

|

UITSCHRIJVEN

|

VALENTIJN

|

VEILIGHEID

|

VERBINDING

|

VERGROOT JE KANSEN

|

WACHTWOORD

|

ZOEKOPDRACHT

< Terug

Wat moet ik doen als mijn profiel is gebruikt door een derde?

Onderneem zo snel mogelijk actie als je vermoedt dat je profiel is gehackt.

  • Als je nog wel kunt inloggen op je profiel

Wijzig onmiddellijk het wachtwoord van je profiel en log uit. Log dan weer in op alle apparaten waarmee je toegang hebt tot de site.

  • Als je niet meer kunt inloggen op je profiel

Maak een nieuw profiel aan met een ander e-mailadres en een nieuw wachtwoord.

Wacht een paar minuten nadat je je nieuwe profiel hebt aangemaakt. Houd je oude gebruikersnaam en je nieuwe klantnummer (zie "Mijn instellingen en membership") bij de hand en neem contact op
met het Customer Care Team.
Een van onze medewerkers kan dan het oude profiel sluiten en je membership overzetten naar je nieuwe profiel.

Een paar veiligheidstips:
- kies een complex wachtwoord, met minimaal een letter, cijfer en een speciaal teken.
- stuur je berichten nooit door aan andere mensen om het risico op toegang tot jouw profiel te beperken.

Heeft dit antwoord jou geholpen?

JaNee

Soortgelijke antwoorden

x Door verder te gaan met surfen, accepteer je het gebruik van cookies om bezoekersstatistieken te meten en om jou diensten en promoties aan te bieden die zijn afgestemd op jouw interessegebieden. Meer info