Online hulpAlle antwoorden op jouw vragen

BERICHTEN

|

BETALING

|

BEZOEKEN

|

BLACKLIST

|

BOOST

|

CONTROL

|

DATE

|

EVENTS

|

FAVORIETEN

|

FLIRT

|

FOTO

|

INCOGNITO

|

INSCHRIJVEN

|

LEXAMORE

|

MEMBERSHIP

|

PREMIUM

|

PROFIEL

|

SUCCESVERHALEN

|

UITSCHRIJVEN

|

VALENTIJN

|

VEILIGHEID

|

VERBINDING

|

VERGROOT JE KANSEN

|

WACHTWOORD

|

ZOEKOPDRACHT

< Terug

Wat moet ik doen als iemand anders met mijn bankpas aankopen heeft gedaan?

Gevallen van hacking of frauduleus gebruik van een credit- of debitcard wordt zeer serieus genomen door onze teams. Deze meldingen hebben meestal een van de volgende oorzaken:

1 / Je bent een klant van Lexa

Als je een profiel hebt op de site, controleer dan eerst je aankoopgeschiedenis via "Mijn account" om te zien of deze betaling inderdaad voor je profiel verricht is of niet. Als de laatste Lexa aankopen zonder je toestemming hebben plaatsgevonden kan het zijn dat je profiel werd gehackt. Als dit het geval is, zul je ongewone activiteiten vinden op je profiel (veranderd wachtwoord, woonplaats, gezonden berichten, enz.).
Creëer dan onmiddelijk een nieuw profiel met een ander e-mailadres en een nieuw wachtwoord. Als dat gedaan is, neem dan contact met onze Customer Care, geef je oude gebruikersnaam en je nieuwe klantnummer. Je kunt je klantnummer onder "Mijn account" vinden. De adviseur zal dan je vorige profiel sluiten, en je abonnement op je nieuwe profiel overschrijven.

2 / Je hebt jezelf nooit bij Lexa ingeschreven

Als je je nooit bij ons ingeschreven hebt, en er zijn incasso's gemaakt op je creditcard, neem dan onmiddellijk contact op met je bank om oppositie te maken. De bank zal voorkomen dat nieuwe transactie op je creditcard worden gemaakt. Je bank zal ook in staat om frauduleuze aankopen terug te betalen. In dit geval heeft er iemand zichzelf toegang verschaft tot je creditcardgegevens, en hier hebben wij helaas geen controle op.

 

Heeft dit antwoord jou geholpen?

JaNee

Soortgelijke antwoorden