Online hulpAlle antwoorden op jouw vragen

BERICHTEN

|

BETALING

|

BEZOEKEN

|

BLACKLIST

|

BOOST

|

CONTROL

|

DATE

|

EVENTS

|

FAVORIETEN

|

FLIRT

|

FOTO

|

INCOGNITO

|

INSCHRIJVEN

|

LEXAMORE

|

MEMBERSHIP

|

PREMIUM

|

PROFIEL

|

SUCCESVERHALEN

|

UITSCHRIJVEN

|

VALENTIJN

|

VEILIGHEID

|

VERBINDING

|

VERGROOT JE KANSEN

|

WACHTWOORD

|

ZOEKOPDRACHT

< Terug

Wat is de Valentijnsaanbieding?

Stel je voor…je laatste Valentijn als single!

Het lijkt nu misschien nog een grap, maar het is echt wel realistisch. Wij nemen dating heel serieus, en we zijn er zeker van dat je Valentijn 2018 niet in je eentje zult doorbrengen.

Mocht dat toch het geval zijn, dan beloven we je dat we je betaling voor je Full Membership terug zullen storten.

Om hiervoor in aanmerking te komen moet je:

- Een Full Membership aangekocht hebben tussen 1 en 14 februari 2017,
- Een actief en ononderbroken Full Membership hebben tot en met 14 februari 2018,
- Een profiel hebben met een foto en een profieltekst,
- Minimaal 200 berichten verstuurd hebben,
- Single zijn op 14 februari 2018.

Als je aan al deze voorwaarden voldoet dan kan je tussen 14 februari 2018 en 1 maart 2018 om een restitutie vragen voor je aankoop van het Full Membership. Dit kan je doen door hier te klikken: promotie@contact.lexa.nl.

Je zal de restitutie dan binnen 30 werkdagen ontvangen.

Zie de Algemene Voorwaarden voor meer informatie over deze actie.


VOORWAARDEN VOOR DE AANBIEDING ‘LAATSTE VALENTIJN’

Deze aanbieding is van toepassing op elk abonnement dat wordt afgesloten tussen 1 februari 2017 (00.01 uur) en 14 februari 2017 (23.59 uur): leden die tijdens de aangegeven geldigheidsperiode een abonnement kopen en die op 14 februari 2018 nog steeds vrijgezel zijn nadat ze serieus gebruikgemaakt hebben van de services, kunnen terugbetaling van hun abonnement aanvragen voor de periode tussen de dag van inschrijving voor het abonnement tijdens de aangegeven geldigheidsperiode en 14 februari 2018. Hierop zijn bepaalde voorwaarden van toepassing: het lid moet zijn/haar aanvraag voor terugbetaling adresseren aan de klantenservice en deze, tezamen met de bankgegevens, versturen via promotie@contact.lexa.nl, en wel tussen 14 februari 2018 (00.01 uur) en 1 maart 2018 (23.59 uur). De aanvrager moet zonder onderbreking een abonnement gehad hebben tussen de dag van inschrijving voor het abonnement tijdens de aangegeven geldigheidsperiode en 14 februari 2018. Het lid moet ook te goeder trouw gezocht hebben, het profiel volledig en naar waarheid hebben ingevuld en naast de profielfoto ook nog minimaal twee foto’s in je fotoalbum hebben geplaatst; alle foto’s moeten voldoen aan de Algemene Voorwaarden van Lexa.nl; Je dient te hebben gereageerd op alle berichten die je door andere Members van Lexa.nl zijn toegezonden en minimaal 200 e-mails hebben verstuurd (geen spam!) via de interne communicatie van de service, hetgeen overeenkomt met minimaal 4 e-mails per week tussen de dag van inschrijving voor het abonnement en 14 februari 2018 (gemiddeld 4 e-mails per week). En gedurende de Membership periode niet meer dan twee “gele kaarten” of waarschuwingen hebben gehad. Als het lid niet voldoet aan de hierboven genoemde voorwaarden, kan hij/zij geen aanspraak maken op terugbetaling.

Wijze van terugbetaling: De terugbetaling is van toepassing op de bedragen die daadwerkelijk door het lid zijn betaald, met inbegrip van, limitatief, de prijs van het abonnement dat werd afgesloten tijdens de aangegeven geldigheidsperiode, evenals verlengingen die aangegaan zijn tussen 1 februari 2017 en 14 februari 2018. Alle kosten in verband met eventuele extra services waarvoor het lid zich inschrijft (opties, boosters etc.) zijn uitgesloten van terugbetaling, evenals apparatuur en benodigdheden (computers, software, communicatiemiddelen, etc.) waar het lid gebruik van maakt om toegang te krijgen tot de service, en de communicatiekosten die gepaard gaan met het gebruik ervan.

De terugbetaling zal plaatsvinden binnen maximaal 30 werkdagen vanaf verzending van de e-mail waarin terugbetaling wordt aangevraagd.
Tenzij u anders aangeeft, zullen de persoonlijke gegevens die u ons verschaft met behulp van computers worden verwerkt voor de behandeling van uw aanvraag. U kunt een verzoek indienen om toegang te krijgen tot de gegevens die u betreffen, of om deze te corrigeren of verwijderen, of u kunt protest aantekenen tegen de verwerking van deze gegevens met behulp van de contactgegevens in de algemene gebruiksvoorwaarden.

Heeft dit antwoord jou geholpen?

JaNee
x Door verder te gaan met surfen, accepteer je het gebruik van cookies om bezoekersstatistieken te meten en om jou diensten en promoties aan te bieden die zijn afgestemd op jouw interessegebieden. Meer info