Online hulpAlle antwoorden op jouw vragen

BERICHTEN

|

BETALING

|

BEZOEKEN

|

BLACKLIST

|

BOOST

|

CONTROL

|

DATE

|

EVENTS

|

FAVORIETEN

|

FLIRT

|

FOTO

|

INCOGNITO

|

INSCHRIJVEN

|

LEXAMORE

|

MEMBERSHIP

|

PREMIUM

|

PROFIEL

|

SUCCESVERHALEN

|

UITSCHRIJVEN

|

VALENTIJN

|

VEILIGHEID

|

VERBINDING

|

VERGROOT JE KANSEN

|

WACHTWOORD

|

ZOEKOPDRACHT

< Terug

Waarom ontvang ik geen e-mailnotificaties meer?

Wanneer je de e-mailnotificaties niet ontvangt terwijl je de notificaties wel ingeschakeld hebt is het mogelijk dat deze in je folder met ongewenste e-mails verdwijnen. Controleer de instellingen van je spamfilter in je e-mailaccount en geef Lexa.nl toestemming om niet als spam gerapporteerd te worden.

Als jouw spamfilter al is ingesteld kan het zijn dat je onze e-mails gedurende een lange periode niet hebt geopend. Onze servers zien jouw mailbox dan als niet beschikbaar en sturen geen notificaties meer. In dat geval kan je contact opnemen met ons Customer Care team via de rubriek "Neem contact met ons op", zodat we deze blokkering kunnen opheffen.

Heeft dit antwoord jou geholpen?

JaNee

Soortgelijke antwoorden

x Door verder te gaan met surfen, accepteer je het gebruik van cookies om bezoekersstatistieken te meten en om jou diensten en promoties aan te bieden die zijn afgestemd op jouw interessegebieden. Meer info