Online hulpAlle antwoorden op jouw vragen

BERICHTEN

|

BETALING

|

BEZOEKEN

|

BLACKLIST

|

BOOST

|

CONTROL

|

DATE

|

EVENTS

|

FAVORIETEN

|

FLIRT

|

FOTO

|

INCOGNITO

|

INSCHRIJVEN

|

LEXAMORE

|

MEMBERSHIP

|

PREMIUM

|

PROFIEL

|

SUCCESVERHALEN

|

UITSCHRIJVEN

|

VALENTIJN

|

VEILIGHEID

|

VERBINDING

|

VERGROOT JE KANSEN

|

WACHTWOORD

|

ZOEKOPDRACHT

< Terug

Waarom krijg ik aanbiedingen voor een membership terwijl ik heb betaald?

Dit probleem kan meerdere oorzaken hebben:

- Het systeem herkent jouw membership niet: log uit en dan weer in op de site of op de app.

- je membership werd manueel toegevoegd door ons Customer Care team. In dat geval zie je deze melding inderdaad nog steeds, maar kan je gewoon gebruik maken van de betaalde diensten. Je kan deze melding in dat geval dus negeren.

- Je hebt een membership op een ander profiel: je hebt misschien meerdere profielen aangemaakt op de site en je bent ingelogd op het profiel zonder membership. Verwijder in dit geval het profiel zonder membership om verwarring in de toekomst te voorkomen.

- Je hebt een membership op Lexamore: Lexa en Lexamore bieden verschillende diensten. De betaling is uitgevoerd op jouw Lexamore-profiel

Heeft dit antwoord jou geholpen?

JaNee

Soortgelijke antwoorden

x Door verder te gaan met surfen, accepteer je het gebruik van cookies om bezoekersstatistieken te meten en om jou diensten en promoties aan te bieden die zijn afgestemd op jouw interessegebieden. Meer info