Online hulpAlle antwoorden op jouw vragen

BERICHTEN

|

BETALING

|

BEZOEKEN

|

BLACKLIST

|

BOOST

|

CONTROL

|

DATE

|

EVENTS

|

FAVORIETEN

|

FLIRT

|

FOTO

|

INCOGNITO

|

INSCHRIJVEN

|

LEXAMORE

|

MEMBERSHIP

|

PREMIUM

|

PROFIEL

|

SUCCESVERHALEN

|

UITSCHRIJVEN

|

VALENTIJN

|

VEILIGHEID

|

VERBINDING

|

VERGROOT JE KANSEN

|

WACHTWOORD

|

ZOEKOPDRACHT

< Terug

Waarom is mijn membership niet geactiveerd?

Wanneer je de aankoop verricht met iDeal, creditcard of PayPal zal je direct toegang hebben tot alle functionaliteiten.

Voor members uit België te per bankoverschrijving betalen:
Het kan tot 10 dagen na je betaling duren voordat je toegang hebt tot de betaalde diensten van de site.

Heb je na het verstrijken van deze termijn nog geen toegang tot de betaalde diensten van de site? Neem contact op met ons Customer Care Team. Het werkt het best wanneer je ons van een
kopie/printscreen van de betaling voorziet met het volledige kenmerk erop. Let er in ieder geval op dat de volgende gegevens zichtbaar zijn/doorgestuurd worden:

- Naam
- IBAN
- Bedrag
- Volledig kenmerk
- Datum afschrijving
- Profielnaam/e-mailadres

Heb je via een creditcard betaald? Voorzie ons dan van de eerste en laatste 4 cijfers van de gebruikte kaart.

Heeft dit antwoord jou geholpen?

JaNee

Soortgelijke antwoorden

x Door verder te gaan met surfen, accepteer je het gebruik van cookies om bezoekersstatistieken te meten en om jou diensten en promoties aan te bieden die zijn afgestemd op jouw interessegebieden. Meer info