Online hulpAlle antwoorden op jouw vragen

BERICHTEN

|

BETALING

|

BEZOEKEN

|

BLACKLIST

|

BOOST

|

CONTROL

|

DATE

|

EVENTS

|

FAVORIETEN

|

FLIRT

|

FOTO

|

INCOGNITO

|

INSCHRIJVEN

|

LEXAMORE

|

MEMBERSHIP

|

PREMIUM

|

PROFIEL

|

SUCCESVERHALEN

|

UITSCHRIJVEN

|

VALENTIJN

|

VEILIGHEID

|

VERBINDING

|

VERGROOT JE KANSEN

|

WACHTWOORD

|

ZOEKOPDRACHT

< Terug

Waarom is er meerdere keren een bedrag afgeschreven?

Alle gegevens over je inschrijving en membership kun je rechtstreeks vanaf je profiel raadplegen.

Je kan het overzicht van je betalingen (en de status van je membership) zien door op je profielfoto (of de grijze standaardpictogram) te klikken uiterst rechts op de taakbalk bovenaan elke pagina en vervolgens 'Mijn account' te kiezen. Hier vind je onder 'Mijn membership beheren' de verlengings- of vervaldatum van je  membership en onder 'Aankoopgeschiedenis' tevens de betalingen die je gedaan hebt.

Indien je na het bekijken van je aankopen nog steeds vragen hebt dan kan je steeds contact opnemen met ons Customer Care team via de rubriek 'Neem contact met ons op'.

Heeft dit antwoord jou geholpen?

JaNee

Soortgelijke antwoorden