Online hulpAlle antwoorden op jouw vragen

BERICHTEN

|

BETALING

|

BEZOEKEN

|

BLACKLIST

|

BOOST

|

CONTROL

|

DATE

|

EVENTS

|

FAVORIETEN

|

FLIRT

|

FOTO

|

INCOGNITO

|

INSCHRIJVEN

|

LEXAMORE

|

MEMBERSHIP

|

PREMIUM

|

PROFIEL

|

SUCCESVERHALEN

|

UITSCHRIJVEN

|

VALENTIJN

|

VEILIGHEID

|

VERBINDING

|

VERGROOT JE KANSEN

|

WACHTWOORD

|

ZOEKOPDRACHT

< Terug

Waarom heb ik geen toegang tot de diensten, terwijl ik wel heb betaald?

Deze situatie kan meerdere oorzaken hebben:

- Het systeem herkent jouw membership niet: log uit en dan weer in op de site of op de app.

- Je hebt een membership op een ander profiel: je hebt misschien meerdere profielen aangemaakt op de site en je bent ingelogd op het profiel zonder membership. Verwijder in dit geval het
profiel zonder membership om verwarring in de toekomst te voorkomen.

- Je hebt een membership op Lexamore: Lexa en Lexamore bieden verschillende diensten. De betaling is uitgevoerd op jouw Lexamore-profiel. Wil je optimaal gebruikmaken van de diensten van Lexa?
Neem dan het membership dat het best bij je past!

Heeft dit antwoord jou geholpen?

JaNee

Soortgelijke antwoorden

x Door verder te gaan met surfen, accepteer je het gebruik van cookies om bezoekersstatistieken te meten en om jou diensten en promoties aan te bieden die zijn afgestemd op jouw interessegebieden. Meer info