Online hulpAlle antwoorden op jouw vragen

BERICHTEN

|

BETALING

|

BEZOEKEN

|

BLACKLIST

|

BOOST

|

CONTROL

|

DATE

|

EVENTS

|

FAVORIETEN

|

FLIRT

|

FOTO

|

INCOGNITO

|

INSCHRIJVEN

|

LEXAMORE

|

MEMBERSHIP

|

PREMIUM

|

PROFIEL

|

SUCCESVERHALEN

|

UITSCHRIJVEN

|

VALENTIJN

|

VEILIGHEID

|

VERBINDING

|

VERGROOT JE KANSEN

|

WACHTWOORD

|

ZOEKOPDRACHT

< Terug

Waarom heb ik geen bevestiging ontvangen van mijn deelname? 

Als je deelname is geregistreerd, ontvang je een bevestigingsmail in je persoonlijke mailbox.

Als je geen bevestiging hebt ontvangen van je deelname of betaling, verzoek ik je om:
- te controleren of de bevestiging niet in de map "ongewenste e-mail/spam" van je e-mailbox zit.
- te kijken onder de tab "Events" door vanaf een computer in te loggen op je profiel om te zien of je voorinschrijving goed is geregistreerd en of het Event niet vol is.

Is de betaling wel uitgevoerd maar je inschrijving niet bevestigd? Dan verzoek ik je om ons een betalingsbewijs toe te sturen, samen met je bankgegevens voor de terugbetaling.

Heeft dit antwoord jou geholpen?

JaNee

Soortgelijke antwoorden

x Door verder te gaan met surfen, accepteer je het gebruik van cookies om bezoekersstatistieken te meten en om jou diensten en promoties aan te bieden die zijn afgestemd op jouw interessegebieden. Meer info