Mijn profiel is gesloten vanwege mijn leeftijd terwijl ik meerderjarig ben. Wat moet ik doen?
Het gebruik van de site is voorbehouden aan meerderjarigen.
Als jouw profiel is gesloten terwijl je ouder dan 18 jaar bent, bieden wij je onze verontschuldigingen aan voor het ongemak.
Neem contact op met ons Customer Care Team om je profiel zo snel mogelijk weer te activeren. Je kan dit doen via de rubriek “Neem contact met ons op”.
Het gebruik van de site is voorbehouden aan meerderjarigen.
Als jouw profiel is gesloten terwijl je ouder dan 18 jaar bent, bieden wij je onze verontschuldigingen aan voor het ongemak.
Neem contact op met ons Customer Care Team om je profiel zo snel mogelijk weer te activeren.
Het gebruik van de site is voorbehouden aan meerderjarigen.
Als jouw profiel is gesloten terwijl je ouder dan 18 jaar bent, bieden wij je onze verontschuldigingen aan voor het ongemak.
Neem contact op met ons Customer Care Team om je profiel zo snel mogelijk weer te activeren.
- Via desktop Klik om te wijzigen
- Via mobiele site Klik om te wijzigen
- Via de Lexa app Klik om te wijzigen