Online hulp Alle antwoorden op jouw vragen
FAQ
Categorieën Meestgestelde vragen
Categorieën
Meestgestelde vragen
Terug

Hoe betwist ik een waarschuwing van het toezichtsteam?

Als je een besluit van ons toezichtsteam niet begrijpt, raden wij je aan om eerst de e-mail die wij je hebben gestuurd nog eens door te lezen, evenals de Algemene Gebruiksvoorwaarden. Vaak staat hier de reden in genoemd.

Als je echter van mening bent dat de waarschuwing niet gerechtvaardigd is kun je contact opnemen met ons Customer Care Team om deze beslissing aan te vechten. Je kan hen bereiken via de rubriek “Neem contact met ons op”.

Als je een besluit van ons toezichtsteam niet begrijpt, raden wij je aan om eerst de e-mail die wij je hebben gestuurd nog eens door te lezen, evenals de Algemene Gebruiksvoorwaarden. Vaak
staat hier de reden in genoemd.

Als jij echter van mening bent dat de waarschuwing niet gerechtvaardigd is, kun je per e-mail contact opnemen met ons Customer Care Team om deze beslissing aan te vechten.

Als je een besluit van ons toezichtsteam niet begrijpt, raden wij je aan om eerst de e-mail die wij je hebben gestuurd nog eens door te lezen, evenals de Algemene Gebruiksvoorwaarden. Vaak
staat hier de reden in genoemd.

Als jij echter van mening bent dat de waarschuwing niet gerechtvaardigd is, kun je per e-mail contact opnemen met ons Customer Care Team om deze beslissing aan te vechten.

  • Via desktop Klik om te wijzigen
  • Via mobiele site Klik om te wijzigen
  • Via de Lexa app Klik om te wijzigen
Is dit een antwoord op jouw vraag?
Ja Nee
Bedankt voor je bezoek aan onze Online help pagina. Veel plezier op de site!

Neem contact op met het Customer Care Team voor een antwoord op jouw vraag.