Online hulpAlle antwoorden op jouw vragen

BERICHTEN

|

BETALING

|

BEZOEKEN

|

BLACKLIST

|

BOOST

|

CONTROL

|

DATE

|

EVENTS

|

FAVORIETEN

|

FLIRT

|

FOTO

|

INCOGNITO

|

INSCHRIJVEN

|

LEXAMORE

|

MEMBERSHIP

|

PREMIUM

|

PROFIEL

|

SUCCESVERHALEN

|

UITSCHRIJVEN

|

VALENTIJN

|

VEILIGHEID

|

VERBINDING

|

VERGROOT JE KANSEN

|

WACHTWOORD

|

ZOEKOPDRACHT

< Terug

Mijn bankpas is verlopen. Hoe wijzig ik mijn bankgegevens?  

Wanneer je bankpas verlopen is moet je de betalingsgegevens die aan je profiel gelinkt zijn wijzigen, anders ben je niet in staat om opnieuw een membership aan te kopen.

Om dit te doen kies je bij de betaling niet voor "Betalingsgegevens bevestigen", maar voor "Betalingsgegevens wijzigen".

Indien je momenteel nog over een actief membership beschikt moet je dit natuurlijk wel eerst ten einde laten lopen, voor je een nieuwe aankoop kunt doen. Let er hierbij op dat je de automatische verlenging eerst stopgezet hebt, anders loopt je membership door.

Vervolgens kies je bij aankoop van je nieuwe Full Membership niet voor "Betalingsgegevens bevestigen", maar voor "Betalingsgegevens wijzigen"

Heeft dit antwoord jou geholpen?

JaNee

Soortgelijke antwoorden

x Door verder te gaan met surfen, accepteer je het gebruik van cookies om bezoekersstatistieken te meten en om jou diensten en promoties aan te bieden die zijn afgestemd op jouw interessegebieden. Meer info