Online hulpAlle antwoorden op jouw vragen

BERICHTEN

|

BETALING

|

BEZOEKEN

|

BLACKLIST

|

BOOST

|

CONTROL

|

DATE

|

EVENTS

|

FAVORIETEN

|

FLIRT

|

FOTO

|

INCOGNITO

|

INSCHRIJVEN

|

LEXAMORE

|

MEMBERSHIP

|

PREMIUM

|

PROFIEL

|

SUCCESVERHALEN

|

UITSCHRIJVEN

|

VALENTIJN

|

VEILIGHEID

|

VERBINDING

|

VERGROOT JE KANSEN

|

WACHTWOORD

|

ZOEKOPDRACHT

< Terug

Kan ik een aankoop wijzigen die ik per ongeluk heb gedaan?

Het is niet mogelijk om je aankoop te wijzigen op de site, maar je kan natuurlijk steeds binnen de 14 dagen na aankoop van je Full Membership om een herroeping vragen. Om dit te doen hoef je enkel een bericht met deze vraag te sturen naar ons Customer Care team, via de rubriek 'Neem contact met ons op'.

Let op: het herroepen van je membership is alleen mogelijk bij de eerste aankoop van je membership en/of opties. Het herroepingsrecht is niet van toepassing op de aankoop van boosts of de verlenging van je membership en/of opties.

Heeft dit antwoord jou geholpen?

JaNee

Soortgelijke antwoorden

x Door verder te gaan met surfen, accepteer je het gebruik van cookies om bezoekersstatistieken te meten en om jou diensten en promoties aan te bieden die zijn afgestemd op jouw interessegebieden. Meer info