Online hulpAlle antwoorden op jouw vragen

BERICHTEN

|

BETALING

|

BEZOEKEN

|

BLACKLIST

|

BOOST

|

CONTROL

|

DATE

|

EVENTS

|

FAVORIETEN

|

FLIRT

|

FOTO

|

INCOGNITO

|

INSCHRIJVEN

|

LEXAMORE

|

MEMBERSHIP

|

PREMIUM

|

PROFIEL

|

SUCCESVERHALEN

|

UITSCHRIJVEN

|

VALENTIJN

|

VEILIGHEID

|

VERBINDING

|

VERGROOT JE KANSEN

|

WACHTWOORD

|

ZOEKOPDRACHT

< Terug

Kan ik een aankoop annuleren om te profiteren van een speciale aanbieding?

Je hebt een termijn van 14 dagen om een aankoop te herroepen die je op de site of de app hebt gedaan. Je verzoek kan je richten aan ons Customer Care Team. Zij zullen voor de eventuele
terugbetaling zorgen.

Let op: het herroepen van je membership is alleen mogelijk bij de eerste aankoop van je membership en/of opties. Het herroepingsrecht is niet van toepassing op de aankoop van boosts of de
verlenging van je membership en/of opties.

Na 14 dagen is terugbetaling niet meer mogelijk. We nodigen je dan uit om te profiteren van de site en alle functionaliteiten te gebruiken.
Wil je niet verder zoeken aan het einde van het membership? Vergeet dan niet om de automatische verlenging van je membership te annuleren indien je dit niet al gedaan hebt tijdens de betaling.
Ga naar de rubriek "Mijn instellingen en membership" om de automatische verlenging uit te schakelen.

Als je een fout hebt gemaakt bij je inschrijving, heb je ook 14 dagen de tijd om jouw verzoek tot herroeping in te dienen bij ons Customer Care Team.

Heeft dit antwoord jou geholpen?

JaNee
x Door verder te gaan met surfen, accepteer je het gebruik van cookies om bezoekersstatistieken te meten en om jou diensten en promoties aan te bieden die zijn afgestemd op jouw interessegebieden. Meer info