Online hulp Alle antwoorden op jouw vragen
FAQ
Categorieën Meestgestelde vragen
Categorieën
Meestgestelde vragen
Terug

Wat moet ik doen als iemand anders mijn e-mailadres gebruikt?

Indien je merkt dat iemand anders gebruik maakt van jouw e-mailadres voor zijn of haar Lexaprofiel dan raden we je aan om zo snel mogelijk contact op te nemen met ons Customer Care team, zodat zij je hiermee kunnen bijstaan. Je kan het contacteren via de rubriek “Neem contact met ons op”.

Als je merkt dat je e-mailadres al wordt gebruikt op de site, dien je het bewuste profiel eerst te sluiten. Log daarvoor in via desktop.

Voer de volgende stappen uit:
1. Ga naar de homepage en klik op “Inloggegevens vergeten?” rechts bovenaan, vervolgens op “Wachtwoord vergeten”. Voer je e-mailadres in en klik op “Bevestigen”.

2. Ga naar je persoonlijke e-mailbox: hier vind je een bericht met een link waarmee je je wachtwoord opnieuw kunt instellen van het profiel dat is aangemaakt zonder jouw toestemming.

3. Nadat het nieuwe wachtwoord is aangemaakt, kun je inloggen op de site met je inloggegevens.

4. Ga in het uitklapmenu rechts bovenaan naar “Mijn instellingen en membership. Onderaan de pagina tref je een link om je profiel te verwijderen. Op de pagina die volgt dien je wederom de link
onderaan de pagina aan te klikken.

5. Voer vervolgens je e-mailadres en wachtwoord in om de uitschrijving van je profiel te bevestigen.

  • Via desktop Klik om te wijzigen
  • Via mobiele site Klik om te wijzigen
  • Via de Lexa app Klik om te wijzigen
Is dit een antwoord op jouw vraag?
Ja Nee
Bedankt voor je bezoek aan onze Online help pagina. Veel plezier op de site!

Neem contact op met het Customer Care Team voor een antwoord op jouw vraag.