Online hulp Alle antwoorden op jouw vragen
FAQ
Categorieën Meestgestelde vragen
Categorieën
Meestgestelde vragen
Terug

Waarom krijg ik de melding dat mijn inloggegevens niet correct zijn?

Als de foutmelding “Je inloggegevens zijn niet correct” verschijnt, betekent dat dat jouw e-mailadres of wachtwoord niet is herkend.

Indien je je wachtwoord bent vergeten kan je een link opvragen waarmee je je wachtwoord kan wijzigen. Hiervoor klik je bovenaan de startpagina op de optie “Al member?”. Wanneer je hier op klikt verschijnt het inlogveld waarbij je je e-mailadres en wachtwoord in kunt geven. Klik hier op de blauwe link “Wachtwoord vergeten?”. Er opent zich een veld waarin je je geregistreerde e-mailadres in kunt geven.

Door dit in te vullen en vervolgens op “Bevestigen” te klikken wordt er een e-mail naar je e-mailadres gestuurd waarmee je de mogelijkheid hebt om je wachtwoord opnieuw in te stellen. Door in de e-mail op de button “Wijzig je wachtwoord’ te klikken” word je teruggeleid naar de website waar je een nieuw wachtwoord in kunt voeren. Let op: indien je gevraagd wordt om zowel je oude als nieuwe wachtwoord in te voeren dan betekent dit dat je nog ingelogd bent op je profiel. Om je wachtwoord te wijzigen zonder je oude wachtwoord (dat je niet meer kent) in te geven dien je dus eerst helemaal uit te loggen uit je profiel.

Heb je de e-mail niet ontvangen, controleer dan of je je e-mailadres goed hebt ingevoerd. Controleer in dit geval ook je spam/ongewenste e-mail folder om er zeker van te zijn dat de e-mail hier niet in terecht is gekomen.

 

Als de foutmelding “Je inloggegevens zijn niet correct” verschijnt, betekent dat dat jouw e-mailadres of wachtwoord niet is herkend.

Wachtwoord vergeten? Klik op de link “Inloggegevens vergeten?” rechts bovenaan de homepage. Klik daarna op “Wachtwoord vergeten”. Voer het mailadres in dat gelinkt is aan je profiel en klik dan
op “Ophalen”. Je ontvangt meteen een bericht om je wachtwoord opnieuw in te stellen.

E-mailadres vergeten? Klik op de link “Inloggegevens vergeten?” rechts bovenaan de homepage. Klik daarna op “E-mailadres vergeten”. Voer de gevraagde gegevens in en klik op “Ophalen”. Klik,
wanneer jouw profiel wordt getoond, op “Dit is mijn profiel” om je mailadres te achterhalen.

Denk bij het inloggen eventueel aan de hoofdletters en speciale tekens.

Als de foutmelding “Je inloggegevens zijn niet correct” verschijnt, betekent dat dat jouw e-mailadres of wachtwoord niet is herkend.

Wachtwoord vergeten? Klik op de link “Inloggegevens vergeten?” rechts bovenaan de homepage. Klik daarna op “Wachtwoord vergeten”. Voer het mailadres in dat gelinkt is aan je profiel en klik dan
op “Ophalen”. Je ontvangt meteen een bericht om je wachtwoord opnieuw in te stellen.

E-mailadres vergeten? Klik op de link “Inloggegevens vergeten?” rechts bovenaan de homepage. Klik daarna op “E-mailadres vergeten”. Voer de gevraagde gegevens in en klik op “Ophalen”. Klik,
wanneer jouw profiel wordt getoond, op “Dit is mijn profiel” om je mailadres te achterhalen.

Denk bij het inloggen eventueel aan de hoofdletters en speciale tekens.

  • Via desktop Klik om te wijzigen
  • Via mobiele site Klik om te wijzigen
  • Via de Lexa app Klik om te wijzigen
Is dit een antwoord op jouw vraag?
Ja Nee
Bedankt voor je bezoek aan onze Online help pagina. Veel plezier op de site!