Online hulpAlle antwoorden op jouw vragen

BERICHTEN

|

BETALING

|

BEZOEKEN

|

BLACKLIST

|

BOOST

|

CONTROL

|

DATE

|

EVENTS

|

FAVORIETEN

|

FLIRT

|

FOTO

|

INCOGNITO

|

INSCHRIJVEN

|

LEXAMORE

|

MEMBERSHIP

|

PREMIUM

|

PROFIEL

|

SUCCESVERHALEN

|

UITSCHRIJVEN

|

VALENTIJN

|

VEILIGHEID

|

VERBINDING

|

VERGROOT JE KANSEN

|

WACHTWOORD

|

ZOEKOPDRACHT

< Terug

Hoe meld ik een ongepast of dubieus bericht bij het toezichtsteam?

Wanneer je een bericht ontvangt dat in strijd is met de Algemene Gebruiksvoorwaarden (beledigingen, discriminatie, betaalde diensten, enz.), kun je dit heel gemakkelijk melden bij de moderators.

- Wanneer je een profiel bezoekt klik je rechts bovenaan de pagina op de cirkel met drie bolletjes en kies je 'Moderator waarschuwen'
- Ontvang je een ongepast bericht, dan kun je na het openen van de conversatie met deze member rechtsboven op de cirkel met drie bolletjes klikken en 'Moderator waarschuwen' kiezen

Om de behandeling van de klacht te versnellen raden wij aan om de volgende gegevens in je melding te zetten: naam van je profiel, datum, tijd en aard van het probleem. Op basis hiervan kan ons Customer Care Team maatregelen nemen. Dit kan uiteen lopen van een waarschuwing tot opheffing van het profiel.

De moderators zullen jouw melding zo snel mogelijk behandelen, maar omwille van privacyredenen word je niet geïnformeerd over de actie die tegen de member wordt ondernomen.

Heeft dit antwoord jou geholpen?

JaNee

Soortgelijke antwoorden