Online hulpAlle antwoorden op jouw vragen

BERICHTEN

|

BETALING

|

BEZOEKEN

|

BLACKLIST

|

BOOST

|

CONTROL

|

DATE

|

EVENTS

|

FAVORIETEN

|

FLIRT

|

FOTO

|

INCOGNITO

|

INSCHRIJVEN

|

LEXAMORE

|

MEMBERSHIP

|

PREMIUM

|

PROFIEL

|

SUCCESVERHALEN

|

UITSCHRIJVEN

|

VALENTIJN

|

VEILIGHEID

|

VERBINDING

|

VERGROOT JE KANSEN

|

WACHTWOORD

|

ZOEKOPDRACHT

< Terug

Hoe maak ik melding van (poging tot) oplichting?

Als je op de site slachtoffer bent geworden van oplichting, kun je de persoon in kwestie melden aan ons Customer Care Team door wanneer je het profiel bezoekt rechts bovenaan de pagina te klikken op de cirkel met drie bolletjes en 'Moderator waarschuwen' te kiezen. Ook kan je rechtstreeks contact opnemen met ons Customer Care team via de rubriek "Neem contact met ons op".

Als het voorval buiten de site om is gebeurd, raden we je aan om naast een melding bij Lexa.nl ook direct de politie en/of Fraudehelpdesk (www.fraudehelpdesk.nl) in te schakelen. Wij zullen altijd aan ieder verzoek van politie of justitie voldoen om mee te werken aan een eventueel onderzoek.

Heeft dit antwoord jou geholpen?

JaNee

Soortgelijke antwoorden

x Door verder te gaan met surfen, accepteer je het gebruik van cookies om bezoekersstatistieken te meten en om jou diensten en promoties aan te bieden die zijn afgestemd op jouw interessegebieden. Meer info