Online hulpAlle antwoorden op jouw vragen

BERICHTEN

|

BETALING

|

BEZOEKEN

|

BLACKLIST

|

BOOST

|

CONTROL

|

DATE

|

EVENTS

|

FAVORIETEN

|

FLIRT

|

FOTO

|

INCOGNITO

|

INSCHRIJVEN

|

LEXAMORE

|

MEMBERSHIP

|

PREMIUM

|

PROFIEL

|

SUCCESVERHALEN

|

UITSCHRIJVEN

|

VALENTIJN

|

VEILIGHEID

|

VERBINDING

|

VERGROOT JE KANSEN

|

WACHTWOORD

|

ZOEKOPDRACHT

< Terug

Hoe kan ik een aanbieding die ik heb ontvangen terugvinden?

De aanbiedingen worden automatisch per e-mail naar een deel van de members gestuurd.

Staat ons bericht niet in je inbox? Kijk dan in de folders "Spam" (of ongewenste e-mail) en "Prullenbak" (of verwijderde items). Controleer of de aanbieding nog geldig is voordat je erop klikt. Over het algemeen zijn de aanbiedingen namelijk beperkt geldig.

Ook zal je je aanbieding soms in de berichten op je Lexa profiel terugvinden. Let er wel op dat deze hier verdwijnen nadat deze verlopen zijn. Ze zullen dan nog wel zichtbaar zijn in je persoonlijke e-mail, maar niet meer werken.

Kan je de aanbieding toch niet meer terug vinden? Neem dan contact op met ons Customer Care Team via de de rubriek 'Neem contact met ons op'.

Heeft dit antwoord jou geholpen?

JaNee

Soortgelijke antwoorden