Online hulpAlle antwoorden op jouw vragen

BERICHTEN

|

BETALING

|

BEZOEKEN

|

BLACKLIST

|

BOOST

|

CONTROL

|

DATE

|

EVENTS

|

FAVORIETEN

|

FLIRT

|

FOTO

|

INCOGNITO

|

INSCHRIJVEN

|

LEXAMORE

|

MEMBERSHIP

|

PREMIUM

|

PROFIEL

|

SUCCESVERHALEN

|

UITSCHRIJVEN

|

VALENTIJN

|

VEILIGHEID

|

VERBINDING

|

VERGROOT JE KANSEN

|

WACHTWOORD

|

ZOEKOPDRACHT

< Terug

Het lukt me niet om mijn profiel te activeren. Wat moet ik doen?

Heb je problemen bij het activeren van je profiel? Controleer dan eerst in de rubriek "Mijn instellingen en membership" of je e-mailadres geen fouten bevat.

Als je e-mailadres niet goed is geschreven kan je dit laten aanpassen door ons Customer Care team. Je kan hen bereiken via de rubriek "Neem contact met ons op".

Nog steeds geen activeringsmail ontvangen? Controleer dan de map "ongewenste e-mail/spam" in je persoonlijke e-mailbox.

Heeft dit antwoord jou geholpen?

JaNee

Soortgelijke antwoorden

x Door verder te gaan met surfen, accepteer je het gebruik van cookies om bezoekersstatistieken te meten en om jou diensten en promoties aan te bieden die zijn afgestemd op jouw interessegebieden. Meer info