Online hulpAlle antwoorden op jouw vragen

BERICHTEN

|

BETALING

|

BEZOEKEN

|

BLACKLIST

|

BOOST

|

CONTROL

|

DATE

|

EVENTS

|

FAVORIETEN

|

FLIRT

|

FOTO

|

INCOGNITO

|

INSCHRIJVEN

|

LEXAMORE

|

MEMBERSHIP

|

PREMIUM

|

PROFIEL

|

SUCCESVERHALEN

|

UITSCHRIJVEN

|

VALENTIJN

|

VEILIGHEID

|

VERBINDING

|

VERGROOT JE KANSEN

|

WACHTWOORD

|

ZOEKOPDRACHT

< Terug

Het lukt me niet om mijn profiel te activeren. Wat moet ik doen?

Heb je problemen bij het activeren van je profiel? Controleer dan eerst in de rubriek "Mijn account" of je e-mailadres geen fouten bevat.

Als je e-mailadres niet goed is geschreven, kun je dit laten aanpassen door ons Customer Care team. Hiervoor vragen wij informatie mee te sturen die enkel jij kan geven over je profiel (zoals het klantnummer, de geboortedatum en postcode). Je kan hen bereiken via de rubriek "Neem contact met ons op".

Nog steeds geen activeringsmail ontvangen? Controleer dan de map "ongewenste e-mail/spam" in je persoonlijke e-mailbox.

Heeft dit antwoord jou geholpen?

JaNee

Soortgelijke antwoorden