Online hulpAlle antwoorden op jouw vragen

BERICHTEN

|

BETALING

|

BEZOEKEN

|

BLACKLIST

|

BOOST

|

CONTROL

|

DATE

|

EVENTS

|

FAVORIETEN

|

FLIRT

|

FOTO

|

INCOGNITO

|

INSCHRIJVEN

|

LEXAMORE

|

MEMBERSHIP

|

PREMIUM

|

PROFIEL

|

SUCCESVERHALEN

|

UITSCHRIJVEN

|

VALENTIJN

|

VEILIGHEID

|

VERBINDING

|

VERGROOT JE KANSEN

|

WACHTWOORD

|

ZOEKOPDRACHT

< Terug

Het lukt me niet om een membership af te sluiten. Wat moet ik doen?

Het is mogelijk dat jouw bank de transactie heeft geweigerd of dat jouw creditcard niet in de lijst van betaalmiddelen staat die door de site worden geaccepteerd.

Je kunt je aankoop met de volgende creditcards betalen:
- Mastercard
- Visa
- American Express

Betalingen via iDeal kunnen alleen via de volgende banken:
- Rabobank
- ABN AMRO
- SNS bank
- Regiobank
- ING Bank
- Knab Bank
- Van Lanschot
- ASN Bank
- Triodos Bank

Het is ook mogelijk dat er problemen zijn met je PayPal account. Klik hiervoor

Foutmelding bij het betalen? Probeer dan een ander betaalmiddel.

Wanneer je je aankoop vanuit België doet:
- Voer een bankoverschrijving uit door te klikken op "Betalen per bank" en dan op "Bankoverschrijving".
- Betaal via Paypal door op het bijbehorende logo te klikken. Je kunt dan inloggen of in een paar klikken een account aanmaken.

Heeft dit antwoord jou geholpen?

JaNee

Soortgelijke antwoorden

x Door verder te gaan met surfen, accepteer je het gebruik van cookies om bezoekersstatistieken te meten en om jou diensten en promoties aan te bieden die zijn afgestemd op jouw interessegebieden. Meer info