Waarom krijg ik aanbiedingen voor een membership terwijl ik heb betaald?
Dit probleem kan meerdere oorzaken hebben:
– Het systeem herkent jouw membership niet: log uit en dan weer in op de site of op de app.
– je membership werd manueel toegevoegd door ons Customer Care team. In dat geval zie je deze melding inderdaad nog steeds, maar kan je gewoon gebruik maken van de betaalde diensten. Je kan deze melding in dat geval dus negeren.
– Je hebt een membership op een ander profiel: je hebt misschien meerdere profielen aangemaakt op de site en je bent ingelogd op het profiel zonder membership. Verwijder in dit geval het profiel zonder membership om verwarring in de toekomst te voorkomen.
– Je hebt een membership op Lexamore: Lexa en Lexamore bieden verschillende diensten. De betaling is uitgevoerd op jouw Lexamore-profiel
Deze situatie kan meerdere oorzaken hebben:
– Het systeem herkent jouw membership niet: log uit en dan weer in op de site of op de app.
– Je hebt een membership op een ander profiel: je hebt misschien meerdere profielen aangemaakt op de site en je bent ingelogd op het profiel zonder membership. Verwijder in dit geval het
profiel zonder membership om verwarring in de toekomst te voorkomen.
– Je hebt een membership op Lexamore: Lexa en Lexamore bieden verschillende diensten. De betaling is uitgevoerd op jouw Lexamore-profiel. Wil je optimaal gebruikmaken van de diensten van Lexa?
Neem dan het membership dat het best bij je past!
- Via desktop Klik om te wijzigen
- Via mobiele site Klik om te wijzigen
- Via de Lexa app Klik om te wijzigen