Online hulp Alle antwoorden op jouw vragen
FAQ
Categorieën Meestgestelde vragen
Categorieën
Meestgestelde vragen
Terug

Waar vind ik informatie over mijn membership?   

Je kan het status van je membership (en het overzicht van je betalingen) zien door op je profielfoto (of de grijze standaardpictogram) te klikken uiterst rechts op de taakbalk bovenaan elke pagina en vervolgens ‘Mijn account’ te kiezen. Hier vind je onder ‘Mijn membership beheren’ de verlengings- of vervaldatum van uw membership en onder ‘Aankoopgeschiedenis’ tevens de betalingen die je gedaan hebt

IPHONE
Alle gegevens over je betaling vind je in het onderdeel “Ik”, te bereiken onder aan alle pagina’s.

Klik dan op het icoon in de vorm van een tandwiel links bovenaan.

In het onderdeel “Membership” zie je de duur van je membership en de vervaldatum.

ANDROID
Alle informatie over je membership vind je in het gedeelte “Ik”.

Ga dan naar de rubriek “Instellingen” onder aan de pagina.

In het onderdeel “Membership” zie je de duur van je membership en de vervaldatum.

  • Via desktop Klik om te wijzigen
  • Via mobiele site Klik om te wijzigen
  • Via de Lexa app Klik om te wijzigen
Is dit een antwoord op jouw vraag?
Ja Nee
Bedankt voor je bezoek aan onze Online help pagina. Veel plezier op de site!

Neem contact op met het Customer Care Team voor een antwoord op jouw vraag.