Online hulp Alle antwoorden op jouw vragen
FAQ
Categorieën Meestgestelde vragen
Categorieën
Meestgestelde vragen
Terug

Kan ik mijn aankoop annuleren?

Je hebt een termijn van 14 dagen om een aankoop te herroepen die je op de site of de app hebt gedaan. Je verzoek kan je richten aan ons Customer Care Team. Zij zullen voor de eventuele terugbetaling zorgen. Je kan hen bereiken via de rubriek ‘Neem contact met ons op’.

Let op: het herroepen van je membership is alleen mogelijk bij de eerste aankoop van je membership en/of opties. Het herroepingsrecht is niet van toepassing op de aankoop van boosts of de verlenging van je membership en/of opties.

Na 14 dagen is terugbetaling niet meer mogelijk. We nodigen je dan uit om te profiteren van de site en alle functionaliteiten te gebruiken.
Wil je niet verder zoeken aan het einde van het membership? Vergeet dan niet om de automatische verlenging van je membership te annuleren indien je dit niet al gedaan hebt bij aankoop van je Full Membership.

Als je een fout hebt gemaakt bij je inschrijving, heb je ook 14 dagen de tijd om jouw verzoek tot herroeping in te dienen bij ons Customer Care Team.

Mocht je in de periode tot het moment van ontbinding gebruik hebben gemaakt van onze dienst, kunnen wij een redelijk bedrag voor de afgenomen dienst in rekening brengen. Dit bedrag zal niet hoger zijn dan het membershipbedrag voor een maand, afhankelijk van het gekozen membership (van 1, 3 of 6 maanden). De termijn voor terugbetaling is zo snel mogelijk, maar uiterlijk binnen 14 dagen na herroeping. Wij betalen terug met hetzelfde betaalmiddel als waarmee je hebt betaald. Klik hier voor het model formulier herroeping.

Je hebt een termijn van 14 dagen om een aankoop te herroepen die je op de site of de app hebt gedaan. Je verzoek kan je richten aan ons Customer Care Team. Zij zullen voor de eventuele
terugbetaling zorgen.

Let op: het herroepen van je membership is alleen mogelijk bij de eerste aankoop van je membership en/of opties. Het herroepingsrecht is niet van toepassing op de aankoop van boosts of de
verlenging van je membership en/of opties.

Na 14 dagen is terugbetaling niet meer mogelijk. We nodigen je dan uit om te profiteren van de site en alle functionaliteiten te gebruiken.
Wil je niet verder zoeken aan het einde van het membership? Vergeet dan niet om de automatische verlenging van je membership te annuleren indien je dit niet al gedaan hebt tijdens de betaling.
Ga naar de rubriek “Mijn instellingen en membership” om de automatische verlenging uit te schakelen.

Als je een fout hebt gemaakt bij je inschrijving, heb je ook 14 dagen de tijd om jouw verzoek tot herroeping in te dienen bij ons Customer Care Team.

  • Via desktop Klik om te wijzigen
  • Via mobiele site Klik om te wijzigen
  • Via de Lexa app Klik om te wijzigen
Is dit een antwoord op jouw vraag?
Ja Nee
Bedankt voor je bezoek aan onze Online help pagina. Veel plezier op de site!