Online hulp Alle antwoorden op jouw vragen
FAQ
Categorieën Meestgestelde vragen
Categorieën
Meestgestelde vragen
Terug

Welke betalingsmogelijkheden zijn er?

Je kan je membership op de volgende manieren betalen:

– Creditcard (Visa, Mastercard en American Express)
– iDeal (Internetbankieren)
– PayPal

Let er hierbij wel op dat je middels iDeal enkel een Full Membership van 3 of 6 maanden aan kan kopen. Het is niet mogelijk om hiermee een Full Membership van 1 maand aan te kopen. Dit kan natuurlijk nog wel met creditcard of Paypal.

Indien je geen gebruik kunt maken van bovenstaande betaalmogelijkheden kan je bijvoorbeeld internetbankieren aanvragen bij je bank, of een PayPal account aanmaken via http://www.paypal.nl.

Al onze memberships worden automatisch verlengd, tenzij je dit uitvinkt bij betaling. Je kunt dit doen door onderaan de betalingspagina “nee” aan te klikken bij de zin “Wil je niet het risico lopen je contacten te verliezen en kies je dus voor een automatische verlenging van je membership?”.

Je kan je membership op de volgende manieren betalen:

– iDeal
– creditcard (Mastercard, Via, American Express)
– PayPal

Alleen voor members uit België:
Wanneer je gebruik maakt van een betaling via bankoverschrijving kan het tot 10 dagen na je betaling duren voordat je gebruik kan maken van het membership.

Je kan je membership op de volgende manieren betalen:

– iDeal
– creditcard (Mastercard, Via, American Express)
– PayPal

Alleen voor members uit België:
Wanneer je gebruik maakt van een betaling via bankoverschrijving kan het tot 10 dagen na je betaling duren voordat je gebruik kan maken van het membership.

  • Via desktop Klik om te wijzigen
  • Via mobiele site Klik om te wijzigen
  • Via de Lexa app Klik om te wijzigen
Is dit een antwoord op jouw vraag?
Ja Nee
Bedankt voor je bezoek aan onze Online help pagina. Veel plezier op de site!