Begin jouw succesverhaal op Lexa.nl. Schrijf je gratis in! Ik schrijf me in

Informatie membershipsOm jou zo goed mogelijk van informatie te voorzien over onze website en onze memberships hebben wij een aantal belangrijke punten voor je op een rijtje gezet. Zo vind je hier informatie over de prijzen, betalingen en ook hoe jij de automatische verlenging van je membership kunt stopzetten. Mocht je nog meer vragen hebben dan kun je natuurlijk altijd contact opnemen met ons Customer Care Team.

Bestelproces

Op het moment dat je staat ingeschreven op de website, start je met een gratis membership. Met dit membership kun je een profiel aanmaken, de standaard zoekopdrachten gebruiken en profielen bekijken zonder maar iets te betalen.


Na inschrijving heb je de keuze om je gratis membership om te zetten in een Full Membership. Uiteraard kan dit ook op elk ander gewenst moment door rechtsboven op de pagina te klikken op "Word Member!".


Met een Full Membership kun je gebruik maken van de volgende opties:


  • Chatten met de Messenger
  • Berichten lezen en verzenden
  • Uitgebreid zoeken en favoriete zoekopdrachten opslaan
  • Alle foto’s bekijken
  • Persoonlijke fotoalbums bekijken
  • Onbeperkt profielen bekijken
  • Voorrangsbehandeling Customer Care afdeling


Wanneer je deze opties verder uit wilt breiden, is het mogelijk om jouw Full Membership te upgraden met de opties Control en/of Premium. Hieronder staan de voordelen van deze opties nog eens op een rijtje.


De voordelen van de optie Control:


  • Vraag leesbevestigingen van jouw e-mails
  • Log in op via jouw mobiel, waar je ook bent
  • Een rustmoment inlassen via de chat modus 'offline'
  • Kies wie contact met jou op kan nemen aan de hand van de Contactfilter
  • Activeer tijdelijk een afwezigheidsmanager


De voordelen van de optie Premium:


  • Alle gratis members op de website de mogelijkheid bieden contact te kunnen leggen met jou
  • Als eerste voorgesteld worden aan de nieuwe members
  • Naar voren geschoven worden bij de aangeboden matches


Maar je verschijnt bovendien als Premium Member voor alle members die jouw profiel bezoeken. Deze (gratis) members kunnen dan:


  • Jouw persoonlijke fotoalbum bekijken
  • De berichten die jij hen stuurt lezen en beantwoorden
  • Jouw chatberichten via de Messenger lezen en beantwoorden

Prijzen memberships Lexa.nl

Onze Full Memberships zijn te krijgen in 6 maanden, 3 maanden of 1 maand. De prijzen zijn als volgt:


  • 6 maanden voor 9,99 euro per maand, gefactureerd in één betaling van 59,94 euro
  • 3 maanden voor 12,99 euro per maand, gefactureerd in één betaling van 38,97 euro
  • 1 maand voor 24,99 euro per maand


Ook bestaat er de optie om het 6 maanden Full Membership in drie termijnen te betalen van 19,98 euro per termijn. De eerste betaling wordt dezelfde dag in rekening gebracht, de tweede wordt 1 maand later gefactureerd en de laatste betaling in de daaropvolgende maand.


Alle prijzen die op deze website worden vermeld zijn inclusief BTW.


Prijzen memberships Meetic.be

Onze Full Memberships zijn te krijgen in 6 maanden, 3 maanden of 1 maand. De prijzen zijn als volgt:


  • 6 maanden voor 14,99 euro per maand, gefactureerd in één betaling van 89,94 euro
  • 3 maanden voor 19,99 euro per maand, gefactureerd in één betaling van 59,97 euro
  • 1 maand voor 29,99 euro per maand

Ook bij Meetic.be bestaat er de optie om het 6 maanden Full Membership in drie termijnen te betalen. De betaling van uw pas zal worden uitgevoerd in 3 termijnen van 29,98 euro.


Alle prijzen die op deze website worden vermeld zijn inclusief BTW.


Boost

Op het moment dat je een membership hebt afgesloten kun je tijdelijk gebruik maken van de Boost functie. Een Boost vergroot tijdelijk jouw zichtbaarheid op de website zodat andere members nóg gemakkelijker met jou in contact kunnen komen. Voor de Boost functie betaal je 1,99 euro per Boost.


Een Boost wordt nooit automatisch verlengd.


Betaalmethodes

Op de betaalpagina heb je de keuze uit de volgende betaalmogelijkheden:


  • Creditcard (Visa, Mastercard, American Express en Diners Club International)
  • iDeal (Internetbankieren)*
  • Paypal


* Voor Meetic.be members is iDeal geen betalingsmogelijkheid, maar wordt deze vervangen door een bankoverschrijving.


Meer informatie hierover vind je door rechtsboven op de pagina te klikken op “Word Member!”.

Levering

Nadat je de aankoop van je membership voltooid hebt, is je profiel binnen enkele minuten actief en klaar om te gebruiken. Je ontvangt van de aankoop een bevestiging per e-mail op jouw persoonlijke e-mailadres.

Herroepingsrecht

Wanneer je een nieuw membership koopt, kun je de betaling tot 14 dagen na je aankoop intrekken en om een terugbetaling vragen. De snelste manier om dit kenbaar te maken aan onze Customer Care is door naar de Help sectie te gaan en vervolgens te kiezen voor de optie "Stuur een e-mail".

Het is voldoende om in dit bericht jouw gebruikersnaam en/of e-mailadres te vermelden waarmee je staat ingeschreven op de website met de melding dat je gebruik wilt maken van jouw herroepingsrecht.

Je kunt er ook voor kiezen om gebruik te maken van het modelformulier herroeping die je ingevuld kunt sturen naar customercare@lexa.nl.

Opzeggen

Al onze memberships worden automatisch verlengd met een duur van één maand tenzij je bij de aankoop aangeeft geen verlenging te wensen. Dit doe je door op de betaalpagina achter de vraag “Wil je niet het risico lopen je contacten te verliezen en kies je dus voor een automatische verlenging van je membership?” een vinkje te plaatsen bij “Nee” voordat je de betaling afrondt.



Na aanschaf kun je bovendien op elk moment je volgende automatische verlenging stopzetten tot 48 uur voor de verlengdatum. Je doet dit via de optie “Mijn instellingen & Membership” bovenaan de pagina via de optie “Mijn membership”. Je vindt hier de stappen die je moet ondernemen om de verlenging te beëindigen.



Let op: je kunt pas 24 uur na aanschaf van jouw membership de automatische verlenging stopzetten. Meer informatie over herroepen, levering, betaling, klachten, etc. vind je in onze Algemene voorwaarden

Contact met ons Customer Care Team

Je kunt contact opnemen met de Customer Care via de Help sectie. Wanneer jouw verzoek correct is verstuurd, ontvang je hiervan automatisch een ontvangstbevestiging. Binnen 48 uur ontvang je een antwoord op jouw vraag. Mocht het oplossen van jouw vraag meer dan 48 uur in beslag nemen dan krijg je binnen die termijn in ieder geval een indicatie wanneer jouw probleem opgelost gaat worden.